My Photo
Name:
Location: Greece

Η Υποκρισία Είναι Η Βαζελίνη Της Κοινωνικής Επαφής

Saturday, December 09, 2006

DAYS (Friday, March 03, 2006)

22:26

Απόψε, καθώς παρακμάζω βλέποντας τηλεόραση, συνειδητοποιώ για άλλη μια φορά ότι η συντριπτική πλειοψηφία των διαφημίσεων αφορά συσκευές κινητής τηλεφωνίας, αυτοκίνητα και τράπεζες. Ανακαλύπτω συμπτωματικά ότι το κινητό μου και το αυτοκίνητό μου είναι πολύ παλιά και δεν χρωστώ, ούτε έχω πάρει ποτέ κάποια κάρτα ή δάνειο από τράπεζα. Αυτό βέβαια ακούγεται σαν (και πιθανότατα είναι) ηλίθιο μικροαστικό κόμπλεξ. Ανακαλύπτω επίσης ότι για να ξεφορτωθεί κανείς και τα τρία (κινητά, αυτοκίνητα και τράπεζες), η λύση είναι μία: καύση. Το αμέσως επόμενο πράγμα που μου έρχεται στο μυαλό είναι ότι, τόσο οι τράπεζες, όσο και οι εταιρίες αυτοκινήτων και κινητής τηλεφωνίας μπορούν να με προσθέσουν στη λίστα των "ναυαγίων", των πελατών, δηλαδή, οι οποίοι δεν αποτελούν πηγή κέρδους για αυτούς. Είναι σίγουρο ότι είμαι ναυάγιο, αλλά είναι επίσης σίγουρο ότι έχω εξωκείλει σε άλλη ακτή.

Το περιοδικό T3 διατείνεται ότι τα gadgets είναι το νέο στιλ. Θα ήθελα να μάθω ποιο είναι το παλιό (όπως επίσης και τι διάολο εννοoύν με τον όρο "στιλ").

22:42

Αποφάσισα να σκαλίσω λίγο ένα software που προσομοιώνει ένα πληκτροφόρο όργανο με διάφορους, κυρίως διαστημικού τύπου, ήχους (δεν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα). Λέγεται Pro53. Αν κάποιος έχει ένα midi-κλαβιέ και το συνδέσει στον υπολογιστή, μπορεί να παίξει με τους ήχους αυτού του οργάνου. Εγώ δεν έχω κλαβιέ. Ανακάλυψα όμως ότι τα πλήκτρα του πληκτρολογίου κάνουν τη δουλειά. Το μόνο που δεν δοκίμασα ακόμη είναι αν, γράφοντας συγκεκριμένες λέξεις, αυτές παράγουν μια εύηχη μελωδία. Θα δοκιμάσω γράφοντας τη λέξη "σκατά". Ευελπιστώ ο ήχος που θα βγεί να έχει blues χροιά.

22:47

Τελικά, ο ήχος ήταν τελείως διάφωνος. Ένα ασυνάρτητο πράγμα.

22:55

Ξέρω ότι είμαι μαλάκας αλλά, σήμερα, το αισθάνθηκα κιόλας. Συμπεριφέρθηκα μαλακισμένα σε μερικούς ανθρώπους. Στην αρχή ήταν απολαυστικό αλλά μετά με κούρασε και αισθάνθηκα άδικος. Κάποιος κλάδος της κοινωνικής ηθικής κυριάρχησε στη συνείδησή μου και σταμάτησα, ελπίζω εγκαίρως.

23:02

Εδώ και κάποια ώρα παίζει μια ταινία με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο και τον Έντι Μέρφι. Υπάρχουν στιγμές που την παρακολουθώ και ντρέπομαι για αυτό ρε γαμώτο. Τώρα τελειώνει. Τελείωσε. Ώρα να κλείσω την κωλοτηλεόραση. Και τον υπολογιστή. Θα βάλω να ακούσω έναν δίσκο των Kinks. Μου αρέσουν πολύ οι στίχοι τους, έχουν μια λεπτή ειρωνεία αλλά και πίκρα μαζί.

23:17

Well-respected Man
Days
Sunny Afternoon
Dandy
Waterloo Sunset

Το Days είναι ίσως το καλύτερο κομμάτι που έχει γραφτεί για χωρισμό.

23:39

Η γάτα μου κοιμάται εδώ και πάρα πολλή ώρα χωρίς να έχει αλλάξει στάση. Γεννήθηκε με σπασμένη ουρά και είναι γενικότερα καρναβάλι, όσον αφορά στα χρώματα. Επίσης είναι δύστροπη και βουλιμική. Τουλάχιστον 3 από τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα τη συνοδεύουν. Κοιμάται αδιαλείπτως και το θέαμα με προκαλεί να την ξυπνήσω αγενώς.

23:43

Τη γλίτωσα με μερικές γρατσουνιές. Είναι μεγάλη κουφάλα η γάτα μου. Επίσης, εύχομαι να σταματήσω να χρησιμοποιώ υπερβολικά κτητικές και προσωπικές αντωνυμίες:Είναι μεγάλη κουφάλα η γάτα: έτσι είναι καλύτερα.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home