My Photo
Name:
Location: Greece

Η Υποκρισία Είναι Η Βαζελίνη Της Κοινωνικής Επαφής

Saturday, December 09, 2006

Προετοιμασία (για έξοδο) [July 11, 2006]

- Παρακαλώ;

- Έλα ρε φίλε, ο Τάκης είμαι. Όλα καλά;

- Όχι κι άσχημα, αδερφέ. Τι έχεις κατά νου;

- Δε βγαίνουμε για κανένα ποτό; Έχεις σαπίσει στο σπίτι τελευταία, εσύ κάποτε ήσουν party animal...

- Ωραίο τρόπο βρήκες να με πείσεις. Τι προτείνεις;

- Ξέρω ένα γαμάτο μαγαζί στην παραλία! Το ποσοστό ανδρών-γυναικών είναι 30-70! Γεμάτο γκομενάκια σε λέω!

- Γκομενάκια έχει παντού, Τάκη.

- Έλα ρε ψηλέ, μη μου το χαλάς τώρα!

- Αν δε στο χαλάσω τώρα, θα στο χαλάσω σίγουρα μετά.

- Λοιπόν, άσε τις μαλακίες και ετοιμάσου. Βάλε κάνα ρούχο της προκοπής και φόρα και κανένα χαμόγελο!

- Χρειάζομαι έναν καλύτερο λόγο για να ξυριστώ, Τάκη.

- Ρε ψηλέ, υπάρχει καλύτερος λόγος από τα γκομενάκια;

- Και τι ακριβώς σκέφτεσαι ρε Τάκη;

- Επικοινωνία! Η μαγική λέξη είναι «επικοινωνία»! Η τελευταία φορά που μίλησες σε άνθρωπο παραπάνω από 2 λεπτά ήταν όταν σε βγάζαν στον τάκο στο στρατό.

- Δε με έβγαλαν ποτέ στον τάκο, Τάκη.

- Το ξέρω ρε ηλίθιε! Αφού έχεις πολλά να πεις, δε θέλεις να έχεις ένα όμορφο ακροατήριο;

- Και τι θέλεις δηλαδή ρε Τάκη; Nα ανεβάσω το Εγώ μου μιλώντας σε ανθρώπους για οτιδήποτε;

- Καλά εσύ δεν παίζεσαι ρε ψηλέ! Αυτό θα αναλύσουμε τώρα; Μίλα για απλά πράγματα, αφέσου, γίνε επικοινωνιακός για το τίποτα, ξεκίνα τις συναναστροφές! Παράτα τα γαμημένα τα βιβλία, όλα είναι γεμάτα εμπειρίες από δεύτερο χέρι, ζήσε!

- Η τεμπελιά μου ξεπερνά την φιλοδοξία μου, Τάκη. Για την ακρίβεια, δεν έχω καμία φιλοδοξία.

- Ποια τεμπελιά ρε μαλάκα; Εσύ ασχολείσαι με χίλια πράγματα και βαριέσαι να μιλήσεις με ανθρώπους;

- Εύστοχη περιγραφή. Για συνέχισε...

- Λοιπόν, δεν συνεχίζω, ετοιμάσου. Τα λέμε στις εννιά στο γνωστό σημείο!

- Ποιο «γνωστό σημείο»; Εμένα όλα μου είναι άγνωστα, δεν καταλαβαίνω τι μου λες. Τέλος πάντων... να ξυριστώ τελικά;

- Εμένα ρωτάς ρε ηλίθιε; Κάνε ό,τι θες, φόρα και γόβες άμα λάχει... άσε που θα ταιριάζουν και με το μαγαζί...

- Σε τι μαγαζί σκοπεύεις να με τραβολογήσεις ρε μεγάλε;

- Ε, να μωρέ, το γνωστό, εκείνο που παίζει electro, στην παραλία...

- Εκείνο που όταν μπαίνω αισθάνομαι σα να έχω χέσει από το στόμα;

- Έλα μωρέ, και πότε πήγες εκεί ρε κάγκουρα;

- Στα εγκαίνια ψηλέ. Και είχα και επίσημη πρόσκληση από ένα φίλο για να πάω.

- Και λοιπόν; Δε σου άρεσε;

- Τι να μου αρέσει ρε Τάκη; Δεν αισθάνομαι και πολύ ωραία όταν ο χώρος που βρίσκομαι με κάνει να νιώθω ταξικά παρείσακτος...

- Τι εννοείς ρε μεγάλε;

- Κοίτα, είναι πολύ γκλαμουράτο για τα γούστα μου. Όλοι είναι γυαλιστεροί, μιλάνε για αυτοκίνητα και τηλεοράσεις πλάσμα, μπλέκονται τα αρώματα, η μουσική είναι τελείως ατσαμπουκάλευτη, το σέρβις αργό και αγενές... Δεν μπορώ να είμαι ανάμεσα σε κόσμο που νομίζει ότι έχει βρει το νόημα της ζωής...

- Και από πότε έχεις γούστα ρε μεγάλε; Αφού εσύ δεν βγαίνεις ποτέ!

- Γι' αυτό δεν βγαίνω, Τάκη.

- Καλά, είσαι και πολύ μαλάκας! Το μουνί δεν περνάει καθόλου από το μυαλό σου;

- Φυσικά και περνάει! Αφού κάθε φορά που σου περιγράφω την κατάστασή μου, χρησιμοποιώ αυτή την λέξη.

- Δεν παλεύεσαι με τίποτα, αδερφέ. Είσαι τελείως εγωιστής και αρνητικός. Όλα σου φταίνε αλλά συνεχίζεις να κάθεσαι μόνος στο σπίτι και να κοιτάς το ταβάνι.

- Εχει κι αυτό τη γοητεία του...

- Είσαι βλάκας! Γύρω σου γίνεται χαμός, υπάρχουν χιλιάδες άνθρωποι να γνωρίσεις, να επικοινωνήσεις, να κάνεις τα πάντα... εξάλλου, πριν 4-5 χρόνια εσύ μου έλεγες ακριβώς τα ίδια πράγματα για να με πείσεις!

- Τελικά σε έπεισα, απ' ότι φάνηκε. Και τώρα τι θέλεις δηλαδή; Να υποκριθώ;

- Έστω! Εξάλλου είναι κάτι που ξέρεις να κάνεις όταν χρειάζεται!

- Βαριέμαι, Τάκη. Ακόμη και να μου δοθεί η ευκαιρία να επικοινωνήσω με ανθρώπους που με ενδιαφέρουν, δεν θέλω να μπω στον κόπο...

- Και τι σκοπεύεις να κάνεις με τη μπουγάτσα που έχεις σφηνωμένη στον εγκέφαλό σου;

- Τίποτα, Τάκη.

- Τώρα τι κάνεις; Απόψε τι θα κάνεις; Αύριο; Στο μέλλον;

- Η απάντηση είναι «τίποτα», Τάκη.

- Να πας να γαμηθείς! Εγώ φταίω που ασχολούμαι!

- Να' σαι καλά φίλε μου...

- Σ' αφήνω στη μιζέρια σου. Άντε, γεια, μαλάκα!

- Καλή διασκέδαση ψηλέ...



Κρακ!μπιιιιιιιιπ!

&*&5%#43$%#@4%@




- Έλα, Τάκη;

- Τι θέλεις;

- Ποιο είπαμε ότι είναι το «γνωστό μέρος»;

0 Comments:

Post a Comment

<< Home