My Photo
Name:
Location: Greece

Η Υποκρισία Είναι Η Βαζελίνη Της Κοινωνικής Επαφής

Saturday, December 09, 2006

Hortus Conclusus (Thursday, April 13, 2006)

"Κάθε μεγάλος έρωτας είναι ένα περιβόλι κλεισμένο με τείχος"... Margueritte Yourcenar

Λίγες φορές μου δίνεται η ευκαιρία να μιλήσω για τον έρωτα. Πόσο μάλλον για να τον νιώσω. Όχι, μην ανησυχείτε, δεν θα πω τίποτα γλυκανάλατο ή βαρύγδουπο. Θέλω απλώς να πώ ότι έχω πολύ καιρό να νιώσω έτσι, αν ποτέ ένιωσα έτσι.

Όμως, από την άλλη, αυτό το "τείχος" με ενοχλεί. Μήπως, αντί για περιβόλι με τείχος, να διάλεγα ένα χέρσο χωράφι χωρίς όρια; Να φέρω συνέχεια "άχθος αρούρης" γνωρίζοντας ότι μπορώ να φύγω μακριά όποτε θέλω;

Θα μου πείτε, πολύ πιο σπάνια βρίσκει κάποιος ένα περιβόλι με τείχος. Εξάλλου, όλα τα περιβόλια είναι περιφραγμένα, είναι ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ. Κι εδώ είναι που τα χαλάμε... Ποιός έχει χτίσει αυτό το τείχος; Κι εγώ έχω τείχος αλλά, δεν ξέρω αν είμαι περιβόλι. Γιατί να υπάρχει τείχος;

0 Comments:

Post a Comment

<< Home