My Photo
Name:
Location: Greece

Η Υποκρισία Είναι Η Βαζελίνη Της Κοινωνικής Επαφής

Saturday, December 09, 2006

Αγγελία (23/9/2006)

Νέος, 29 ετών, με παρουσιαστικό μέσο προς το άσχημο, μορφωμένος, δασύτριχος και ευαισθητούλης, ζητώ γνωριμία με γυναίκα 25 - 35 ετών, ει δυνατόν αριστερών πεποιθήσεων και με ιδιαίτερη προτίμηση σε ταινίες τρόμου της δεκαετίας του '50. Διαθέτω αυτοκίνητο 1300 cc με ABS, EBD, LSD και Ecstasy, εξοχικό στη Νεάπολη Θεσσαλονίκης, δύο Commodore 64 και μια Amiga 500, προφυλακτικά με γεύση χταπόδι, ιστορικό ενδογενούς μανιοκατάθλιψης και τρίκυκλη γαλή. Γνωρίζω από μνήμης όλα τα παραμύθια του Ναζίμ Χικμέτ, τις πρωτεύουσες τουλάχιστον 170 χωρών και τους αρχικούς χρόνους όλων των ανωμάλων ρημάτων της αρχαίας ελληνικής. Οικονομικά εύρωστος με χόμπι τη συλλογή κουτιών μπίρας, τη μαγειρική σε σκοτεινό θάλαμο και τη δημιουργία junk art από σύρμα σε εξατμίσεις αυτοκινήτων. Διαθέτω απλοϊκό χιούμορ, λατρεύω τις αποδράσεις στην εξοχή με οδική βοήθεια, τα-ξίδια και την ανταλλαγή απόψεων. Κατουρώ όρθιος, βάζω μπουγάδα 3 φορές την εβδομάδα και τα πάω πολύ καλά με τις πεθερές. Μερικές φορές παρεκτρέπομαι. Τις περισσότερες φορές καταστρέφω υλικά αγαθά ευτελούς αξίας. Η κοσμοθεωρία μου συμπυκνώνεται γενικότερα στη φράση «το πουλί μου φλόγες βγάζει, λες να είναι πετρογκάζι;»

Οι ενδιαφερόμενες όπως-όπως αποστείλουν μήνυμα ενταύθα. Άει στο διάολο. Ευχαριστώ.

2 Comments:

Blogger Λόγος said...

Ηρθα να σου κάνω ποδαρικό (με τη δάδα στο χέρι).

1:22 AM  
Blogger expired account said...

Να σας εκφράσω τους φόβους μου για μια τροπή της γραφής μου σαν του παρόντος post, όσο περνάνε τα χρόνια, θα ήταν ανόητο. Να σας πω αν έχω 2 μικρά ή μεγάλα θα ήταν κι αυτό ανόητο καθώς μπαμπάς δεν είμαι και οι κάμποσες φράσεις είναι νοήματα που οι περισσότεροι κατανοούμε την μονοσήμαντη ερμηνεία τους κι ας είναι να επιθυμούμε μερικές φορές να παρερμηνεύουμε. Σας καλησπερίζω με τον πίνακα του Ζαν-Μπατίστ Καμίγ Κορό, την "Ανάμνηση του Mortefontaine" που κρεμάται στο μουσείο του Λούβρου και ο οποίος κέρδισε τη δική μου όραση.

10:43 AM  

Post a Comment

<< Home